Gry wideo - projektowanie assetów 3D
Instruktor: Karol Marszałek
Całkowita liczba miejsc: 12
Opłata: 120,00 zł
Forma płatności:
Grupa wiekowa: 12+
Czas trwania zajęć: 0 minut
Uczestnicy poznają od podstaw techniki modelowania 3D przy użyciu popularnego oprogramowania do tworzenia grafiki komputerowej (Blender). Dowiedzą się, jak tworzyć i modyfikować obiekty trójwymiarowe jak nadawać im tekstury i kolor. Nauczą się także, jak eksportować swoje modele do formatów używanych w grach wideo. Zdobędą praktyczne umiejętności, które pozwolą im stworzyć własne projekty 3D, takie jak postacie, pojazdy czy budynki. Podczas zajęć poruszane będą również zagadnienia z zakresu korzystania z silnika Unreal.
Prowadzący:
Karol Marszałek – zapalony fan i pasjonat gier wideo. Od pewnego momentu pasję przekuł w zawód i dzisiaj sam rozpoczął tworzenie profesjonalnych gier. Ma ukończony dyplom studiów 1 stopnia w specjalności grafik na Wydziale Sztuki radomskiego UTH. Jest świeżo upieczonym magistrem na kierunku Sztuki Mediów i edukacji wizualnej. W ramach dyplomu stworzył własną autorską grę w technice 3D. Hobbistycznie dużo rysuje i robi autorskie digital arty.
Dostępne zajęcia
Twoje zapisy
Aktualnie wybrane