Informacja w sprawie podatku leśnego - IL

Usługa umożliwia złożenie do właściwego organu podatkowego informacji w sprawie podatku leśnego.

Kogo dotyczy

Osób fizycznych, jednostek organizacyjnych oraz spółek niemających osobowości prawnej będących właścicielami lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz osób fizycznych rozliczających się na zasadach obowiązujących osoby prawne.

Czas realizacji

30 dni

Wymagane dokumenty

IL - Informacja w sprawie podatku leśnego
ZW - Dane współwłaścicieli
ZZL - Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku leśnym
ZDL – Dane o nieruchomościach leśnych

Opłaty

Brak opłaty.

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1821 Art.2, ust.1 i 3 oraz Art.6, ust.3).
2. Uchwała Nr 677/2018 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 28.05.2018r. w sprawie określenia warunków i trybu składania informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz deklaracji na podatek od środków transportowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
3. Uchwała nr 589/2017 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych (Dz. U. Woj. Mazowieckiego z 2017r. poz. 12419).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia
z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod.kontakt@umradom.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, o ile to ograniczenie nie spowoduje ograniczenia lub uniemożliwienia realizacji ustawowych zadań gminy,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem:
- ustawą z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1821 z późn. zm. Art.2, ust.1 i 3
oraz Art.6, ust.3),
- uchwałą Nr 677/2018 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 28.05.2018r. w sprawie określenia warunków i trybu składania informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz deklaracji na podatek od środków transportowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
- uchwałą nr 589/2017 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych (Dz. U. Woj. Mazowieckiego z 2017r. poz. 12419)
jest obligatoryjne, a ich niepodanie może spowodować nałożenie kar finansowych przewidzianych przepisami prawa podatkowego lub w przypadku prowadzenia postępowań na Pani/Pana wniosek odmowę prowadzenia takiego postępowania.

E-formularz

© 2019 Urząd Miejski w Radomiu
aplikacja: 1.3.90.1422
baza: 1.3.9
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
Zamknij