Komunikat Urzędu Miejskiego - podatek od nieruchomości
Zdjęcie wyróźniające Komunikat Urzędu Miejskiego - podatek od nieruchomości

Urząd Miejski informuje, iż w dniach od 10.02.2023 r. do dnia 28.02.2023 r. będą dostarczane podatnikom decyzje w sprawie ustalenia wysokości podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego i leśnego na 2023 r.

Podatek można uregulować:

- drogą elektroniczną, dokonując przelewu na rachunek wskazany w decyzji podatkowej,

- w opłatomacie  znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Radomiu, ul. Kilińskiego 30, po wypełnieniu elektronicznego formularza wpłaty, zgodnie z danymi wskazanymi w decyzji podatkowej,

- w terminalu płatniczym w pokoju nr 7 znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Radomiu, ul. Kilińskiego 30, dla osób regulujących zobowiązanie podatkowe za pomocą karty płatniczej,

- za pośrednictwem platformy IBOM, taką możliwość mają podatnicy, którzy otrzymali dostęp do informacji o zobowiązaniach wobec Urzędu Miejskiego
w Radomiu,

- za pośrednictwem placówek pocztowych, banków i agencji płatniczych podatnicy, którzy dokonywać będą wpłat w ww. placówkach  zobowiązani będą do uiszczenia prowizji  z własnych środków.

 


© 2024 Urząd Miejski w Radomiu
aplikacja: 1.4.2.0
baza: 1.4.2.2
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
Zamknij